Stalker Diana
Sekali datang, seumur hidup sayang ; )

sifat wanita yang jarang lelaki ketahui

1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih , tetapi dia tidak menitiskan airmata , itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya .
2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya , lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf .
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang \\sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan// .
4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki , lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain .
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya , dia akan cair ohhh :O 
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian .
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati , tolak cintanya dengan lembut , jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan , dia akan lakukan apa saja .
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya , biarkan dia untuk seketika .Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan , cubalah tegur dia perlahan-lahan .
 9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa . Lagu , puisi , lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka .
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna !

Thanks reading :)